Obchodní podmínky

Obecné informace

Internetový obchod společnosti Autospol umožňuje pohodlné nákupy až do domu či firmy širokému spektru zákazníků. Výhodně nakoupit náhradní díly a příslušenství zde mohou soukromé osoby, firmy i státní organizace. Výhodou nákupu přes Internet je nejen sleva na zboží (oproti běžným koncovým cenám na prodejně), ale také pohodlný výběr a nákup z klidu domova či kanceláře. Zboží je možné doručit přepravní službou, poštou nebo rezervace zboží přes internet a následný osobní odběr na prodejně.

Proč nakupovat v internetovém obchodě Autospol?

  • je pro Vás připraven široký sortiment zboží s obrázky a popisy
  • internetové ceny produktů jsou velmi výhodné
  • k dispozici je možnost dotazu na dostupnost zboží - zboží skladem může být ihned odebráno nebo expedováno
  • pokud nejsou všechny produkty objednávky skladem, obdrží zákazník automatický e-mail, jakmile se chybějící zboží naskladní - není tedy třeba kontrolovat stav položek
  • zákazník může využít zprávy pro komunikaci s pracovníky Autospol, kteří se pokusí co nejlépe zodpovědět každý dotaz či připomínku.
  • společnost Autospol nabízí zázemí stabilní společnosti s dlouholetou historií

 Obvyklý postup při objednání zboží přes Internet:

  1. výběr zboží z katalogu, přidání zboží z katalogu do košíku
  2. odeslání košíku, které znamená vytvoření objednávky
  3. (případná úhrada zboží předem
  4. osobní odběr nebo expedice zboží

Formy úhrady a dopravy

Způsoby dopravy zboží:

  • osobní odběr - na prodejně Autospol
  • poštou - doručení obchodním balíkem České pošty (přeprava trvá obvykle 1 pracovní den). V případě nezastižení příjemce jsou zásilky zanechány na příslušné poště
  • vlastní rozvoz - rozvoz vozy Autospol (u obsáhlých objednávek)
  • GLS a PPL - doručení přepravní službou PPL (přeprava trvá obvykle 1 pracovní den)

 Způsoby úhrady:

  • hotově - platba hotově při odběru zboží na prodejně Autospol nebo při rozvozu vozy Autospol
  • dobírkou - platba přepravci při převzetí zásilek
  • zálohou - platba předem převodem z Vašeho účtu; údaje pro provedení platby obdržíte po potvrzení objednávky
  • převodem se splatností - platba převodem na základě vystavené faktury (platí pouze pro státní organizace, školy a smluvní odběratele)

 Cena dopravy:

  • v případě faktury nad 5000 Kč bez DPH - dopravné i doběrečné zdarma
  • v případě faktury do 5000 Kč bez DPH činí dopravné dle aktuálních ceníků jednotlivých přepravních společností, pokud je zboží hrazeno dobírkou, pak je připočítáno doběrečné dle platných ceníků přepravních společností.
  • Cena dopravy do zahraničí dle platných ceníků přepravních společností.

Jak nakupovat

Obvyklý postup při objednání zboží přes Internet:

  1. výběr zboží z katalogu
  2. přidání zboží z katalogu do košíku
  3. odeslání košíku, které znamená vytvoření objednávky
  4. (případná úhrada zboží předem bankovním převodem)
  5. osobní odběr nebo expedice zboží
  6. (případně doručení na Vaší adresu)

V našem on-line obchodě je pro Vás připravena široká nabídka produktů mnoha výrobců, které jsou roztříděny do kategorií. Strom kategorií je zobrazen v levé části. Výběrem kategorie se zobrazí seznam produtků, které odpovídají výběru.

Kliknutím na obrázek s náhledem či název produktu se zobrazí detail produktu. Zde jsou uvedeny informace o vybraném produktu výrobce, technické specifikace výrobku, ...

Způsob vyřizování reklamace je uveden zde

V případě, že jste rozhodnuti koupit vybraný výrobek, postupujte následovně:

• zapište požadovaný počet kusů výrobku zde:

Změna množství 

• Zadaný počet kusů je třeba přidat do nákupního košíku:

Přidání do košíku 

• Zobrazí se tabulka

Přidání do košíku

Tímto byl zadaný počet kusů vložen do košíku. Obsah košíku se zobrazí odkazem 'Ukázat košík' na hlavní stránce.

Pozn.: zboží lze z košíku kdykoliv odebrat, odstranění všech položek z košíku lze provést odkazem 'Vyprázdnit košík' na hlavní stránce.

Reklamace zboží vyřizuje reklamační oddělení naší firmy.

Postup pro uplatnění reklamace:

Zboží můžete reklamovat osobně na reklamačním oddělení naší firmy, nebo jej do reklamace zašlete poštou či přepravní službou na tuto adresu:

Autospol
Reklamační oddělení
Nasavrky 293
53825 Nasavrky

K reklamovanému výrobku přiložte průvodní dopis s podrobným popisem závady, kopii nákupního dokladu a Vaše kontaktní údaje. Vyřízená reklamace bude zaslána na Vámi požadovanou adresu.