Obchodní podmínky

Obecné informace

Internetový obchod společnosti Autospol umožňuje pohodlné nákupy až do domu či firmy širokému spektru zákazníků. Výhodně nakoupit náhradní díly a příslušenství zde mohou soukromé osoby, firmy i státní organizace. Výhodou nákupu přes Internet je nejen sleva na zboží (oproti běžným koncovým cenám na prodejně), ale také pohodlný výběr a nákup z klidu domova či kanceláře. Zboží je možné doručit přepravní službou, poštou nebo rezervace zboží přes internet a následný osobní odběr na prodejně.

Proč nakupovat v internetovém obchodě Autospol?

  • je pro Vás připraven široký sortiment zboží s obrázky a popisy
  • internetové ceny produktů jsou velmi výhodné
  • k dispozici je možnost dotazu na dostupnost zboží - zboží skladem může být ihned odebráno nebo expedováno
  • pokud nejsou všechny produkty objednávky skladem, obdrží zákazník automatický e-mail, jakmile se chybějící zboží naskladní - není tedy třeba kontrolovat stav položek
  • zákazník může využít zprávy pro komunikaci s pracovníky Autospol, kteří se pokusí co nejlépe zodpovědět každý dotaz či připomínku.
  • společnost Autospol nabízí zázemí stabilní společnosti s dlouholetou historií

 Obvyklý postup při objednání zboží přes Internet:

  1. výběr zboží z katalogu, přidání zboží z katalogu do košíku
  2. odeslání košíku, které znamená vytvoření objednávky
  3. (případná úhrada zboží předem
  4. osobní odběr nebo expedice zboží

Souhlas se zpracováním kontaktních údajů a souhlas se zasíláním obchodního sdělení

      Dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění, uděluje kupující prodávajícímu a jejím pověřeným osobám svůj výslovný souhlas se zpracováním poskytnutých kontaktních údajů pro marketingové účely prodávajícího,tj.nabízení výrobkůa služeb, včetně zasílání obchodních sdělení prostřednictvím elektronických prostředků dle platného zákona č.480/2004 Sb.,o některých službách informační společnosti, v platném znění, a to do odvolání.

      Souhlas se zpracováním kontaktních údajů a souhlas se zasíláním obchodních sdělení není podmínkou uzavření rámcové kupní smlouvy.

      Kupující má právo svůj souhlas se zasíláním obchodních sdělení kdykoli odvolat a to písemně na adresu prodávajícího nebo formou sdělení na emailovou adresu prodávajícího.Odvolání souhlasu je účinné okamžikem jeho doručení prodávajícímu.

      Odvolání souhlasu se zasíláním obchodních sdělení nemá vliv na platnost uzavřené rámcové smlouvy.

Formy úhrady a dopravy

Způsoby dopravy zboží:

  • osobní odběr - na prodejně Autospol
  • poštou - doručení obchodním balíkem České pošty (přeprava trvá obvykle 1 pracovní den). V případě nezastižení příjemce jsou zásilky zanechány na příslušné poště
  • vlastní rozvoz - rozvoz vozy Autospol (u obsáhlých objednávek)
  • GLS a PPL - doručení přepravní službou  (přeprava trvá obvykle 1 pracovní den)

 Způsoby úhrady:

  • hotově - platba hotově při odběru zboží na prodejně Autospol nebo při rozvozu vozy Autospol
  • dobírkou - platba přepravci při převzetí zásilek
  • zálohou - platba předem převodem z Vašeho účtu; údaje pro provedení platby obdržíte po potvrzení objednávky
  • převodem se splatností - platba převodem na základě vystavené faktury (platí pouze pro státní organizace, školy a smluvní odběratele)

 Cena dopravy:

  • v případě faktury nad 5000 Kč bez DPH - dopravné i doběrečné zdarma
  • v případě faktury do 5000 Kč bez DPH činí dopravné dle aktuálních ceníků jednotlivých přepravních společností, pokud je zboží hrazeno dobírkou, pak je připočítáno doběrečné dle platných ceníků přepravních společností.
  • Cena dopravy do zahraničí dle platných ceníků přepravních společností.

Jak nakupovat

Obvyklý postup při objednání zboží přes Internet:

  1. výběr zboží z katalogu
  2. přidání zboží z katalogu do košíku
  3. odeslání košíku, které znamená vytvoření objednávky
  4. (případná úhrada zboží předem bankovním převodem)
  5. osobní odběr nebo expedice zboží
  6. (případně doručení na Vaší adresu)

V našem on-line obchodě je pro Vás připravena široká nabídka produktů mnoha výrobců, které jsou roztříděny do kategorií. Strom kategorií je zobrazen v levé části. Výběrem kategorie se zobrazí seznam produtků, které odpovídají výběru.

Kliknutím na obrázek s náhledem či název produktu se zobrazí detail produktu. Zde jsou uvedeny informace o vybraném produktu výrobce, technické specifikace výrobku, ...

Způsob vyřizování reklamace je uveden zde

V případě, že jste rozhodnuti koupit vybraný výrobek, postupujte následovně:

• zapište požadovaný počet kusů výrobku zde:

Změna množství 

• Zadaný počet kusů je třeba přidat do nákupního košíku:

Přidání do košíku 

• Zobrazí se tabulka

Přidání do košíku

Tímto byl zadaný počet kusů vložen do košíku. Obsah košíku se zobrazí odkazem 'Ukázat košík' na hlavní stránce.

Pozn.: zboží lze z košíku kdykoliv odebrat, odstranění všech položek z košíku lze provést odkazem 'Vyprázdnit košík' na hlavní stránce.

Reklamace zboží vyřizuje reklamační oddělení naší firmy.

Postup pro uplatnění reklamace:

Zboží můžete reklamovat osobně na reklamačním oddělení naší firmy, nebo jej do reklamace zašlete poštou či přepravní službou na tuto adresu:

Autospol
Reklamační oddělení
Nasavrky 293
53825 Nasavrky

K reklamovanému výrobku přiložte průvodní dopis s podrobným popisem závady, kopii nákupního dokladu a Vaše kontaktní údaje. Vyřízená reklamace bude zaslána na Vámi požadovanou adresu.